Αρχικός και κύριος ρόλος μιας συσκευασίας είναι να προστατεύει το προϊόν το οποίο περιέχει! Είτε μιλάμε για συσκευασίες προϊόντων με υψηλές απαιτήσεις όπως οι συσκευασίες φαρμακευτικών σκευασμάτων, είτε για συσκευασίες καλλυντικών κ.α., ο σκοπός είναι ο ίδιος.
Σήμερα όμως, η συσκευασία δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό. Η συσκευασία πλέον χρησιμοποιείται και ως ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ. Προσδίδει αξία στην επωνυμία και ενισχύει σαφώς τις πωλήσεις.
Από την πιο απλή έως και την πιο εξεζητημένη μορφή της, η συσκευασία αποτελεί τον καλύτερο τρόπο ανάδειξης ενός προϊόντος.
Οι συσκευασίες sleeves είναι ένας έξυπνος τρόπος επένδυσης μίας υπάρχουσας συσκευασίας που δεν μπορεί να σταθεί μόνη της στο ράφι. Τέτοια παραδείγματα προϊόντων είναι τα πλαστικά δοχεία.
Η συσκευασία “μανίκι” μας δίνει όλες τις δημιουργικές δυνατότητες που μπορούμε να εφαρμόσουμε σε οποιοδήποτε έντυπο υλικό. Ταυτόχρονα όμως, μειώνει σημαντικά το κόστος παραγωγής εφόσον καταναλώνουμε λιγότερο χαρτί από ότι για τη κατασκευή ενός ολόκληρου κουτιού.
Τα stand πέρα από μια λύση ως προς τη συσκευασία των προϊόντων, αποτελούν έναν έξυπνο τρόπο προβολής του brand σας. Αυτό είναι αποτέλεσμα της διπλής χρήσης που έχει το καπάκι. Εκτός από τη προστασία των προϊόντων το καπάκι όταν μείνει ανοιχτό λειτουργεί και ως πλάτη του stand. Έτσι το κουτί στέκεται άνετα, ακόμα και μόνο του, σε κάποιο ράφι εκθέτοντας απευθείας τα προϊόντα.
Χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένες συσκευασίες stand ως κομμάτι προβολής του brand σας στα σημεία πώλησης.
Οι θήκες δεν αποτελούν μόνο ένα μέσω ασφαλούς μεταφοράς των προϊόντων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και αυτές ως ένα μέσο προβολής της εταιρείας σας. Ένα ωραίο design και μια προσεγμένη κατασκευή θα προσδώσουν αξία στο τελικό προϊόν και θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και κερδίστε έδαφος.
Τα καρτελάκια ρούχων είναι κάτι παραπάνω από ένα μέσο “σταμπαρίσματος” του ρούχου. Είναι η προβολή του Brand σας και αντιπροσωπεύει την εικόνα του προϊόντος σας στο μυαλό του καταναλωτή.
Επενδύστε χρόνο για τον σωστό σχεδιασμό της ετικέτας! Σκεφτείτε: τι πουλάω; που απευθύνομαι; τι αντιπροσωπεύω; Έτσι θα αποκτήσετε μια ξεκάθαρη εικόνα του στόχου.
Για παράδειγμα, αν πουλάτε παιδικά ρούχα, χρησιμοποιήστε έντονα και εντυπωσιακά χρώματα. Εν αντιθέτως, αν πουλάτε προϊόντα premium, ο σχεδιασμός σας πρέπει να απονέι κύρως. Χρησιμοποιήστε υψηλής ποιότητας χαρτί και εξειδικευμένες τεχνικές εκτύπωσης όπως χρυσοτυπία και βαθυτυπία.
Μια συσκευασία μπορεί να “ανεβάσει” το προϊόν στα μάτια των καταναλωτών ή και να το ρίξει.